marți, 30 iulie 2013

Adio blogspot bine ai venit www.ioanginghina.ro





Acum 3 ani de zile sa nastea www.ioanaginghina.blogspot.com din dorinta mea de a fi mai aproape de voi.

Astfel s-au nascut retete, diete si tot felul de "secrete" ale frumusetii pe care le-am impartasit cu drag cu voi.

Am incercat sa raspund la toate intrebarile voastre si sa  fiu aproape de voi cele care impreuna cu mine tineati diversele diete propuse.

E timpul sa creasca acesta idée de comunicare, sa se dezvolte si de aceea am facut un pas...siteul.

www.ioanaginghina.ro , un loc mai frumos, mai complex si sper mai primitor pentru voi.

Voi veni cu cat mai multe postari despre alimentatie, ingrijirea home-made, produse de ingrijire si despre mine si proiectele personale.

Va astept cu mare drag de azi pe www.ioanaginghina.ro.

Doar aici voi mai raspunde la intrebarile voastre asa ca nu ezitati sa imi scrieti ca si pana acum.

Eu promit sa va raspund cu mare drag!

Pentru inceput veti gasi aici 10 postari noi, dar si 2 dintre cele mai citite de voi pana acum de pe blog.

Va astept cu drag pe www.ioanaginghina.ro