marți, 3 aprilie 2012

De azi SPF obligatoriu: Face gel SPF 30 - Juliette Armand

Nu va mai permite vremea de afara sa mai iesiti fara crema cu factor de protectie. Nu este  necesar un factor de protectie foarte mare, dar asta depinde de tipul de piele pe care il aveti.
Eu  v-am povestit ca mi-am achizitionat o crema cu SPF 30 de la Juliette Armand, pentru ten gras.

E singura crema cu SPF care nu este grasa, intra usor in piele si nu imi da senzatia de ten incarcat si gras, ba chiar e si usor racoroasa.
Culoarea gelului este de culoarea pielii asa ca nu veti avea tenul alb  dupa ce v-ati dat cu el, asa cum se intampla cu majoritatea cremelor cu factor de protectie.
In compozitie mai are si aloe vera, deci si tenurile  mai sensibile vor tolera bine acest gel-crema.

Eu nu tolerez orice crema cu SPF, anul trecut am folosit o crema pe care o luasem pentru Ruxandra, dar era putin cam grasa.
Acum cu acest gel ma inteleg foarte bine, e bun si ca baza de machiaj tocmai ca nu este asa gras.
Asa ca voi care aveti tenul gras si sensibil nu ezitati sa v-o cumparati.

Pupici cu factor de protectie :)